keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Hauskat haut

Moni on laittanu postausta noista hauskoista hakusanoista. Mäki joskus niitä oikeen keräsin, mutten sit kuiteskaan laittanu näytille. Tässä on ollu pitkän aikaa bloggeris "jotain" kummallista, kun se ei ole näyttäny kun pari kolme sanaa. Voiko olla, ettei mun blokiin olla tultu muilla hakusanoilla, tiedä sitä sitte.

Nyt katoin jälleen noi haut ja päätin ne laittaa esille.

Mutta sitä ennen...


Ei vielä tänään, mutta jo HUOMENNA, paatti veteen :




Isäntä kävi kattomas, miten on jäiden laita. Heikkoo on, mutta meidän paatin paikka vielä ohkosella jäällä (tossa aisan oikeella puolen). Odotetaan huamiseen ja sitte!!!


Tälläsillä on tultu mun blokiin:

ganesa norsun pää                                  - olen tästä kirjottanu

karin havupuu uutejuoma kokemuksia       - jees, olen käyttäny kauan, on kokemuksia

kenkämessut                                          - ollaan käyty, monesti

lauri ketonen                                           - kukas tää on, ei kuulu mun kinkeripiiriin

mariskooli                                               - oon kai kirjottanu, tai ainaski kuvannu

mikä biisi                                                - ei oo pitkä aika kun laitoin yhen biisin linkittäen



Terkuin mie!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti