keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Mulla taitaa heittää

Nyt on syksyn pimeet saanu mut aivan sekasin!!!
- mä oon alkanu hempeileen.
Mä oon alkanu valmisteleen "joulun tuntua"!!!

Hain sammaleita mökiltä kun siä viimeks oltiin. Tarkotus oli tehdä sammalgranssi. No, se ei menny niinku strömssöössä. Oli kai vääränsukuset sammaleet.

Sit mietin, että mitä noista vois tehdä...
- mulla on iso lasikulho
- jotain vihreetä
- kaupalta jotain askartelutarviketta ja nauhaa




Hillityn hallittu, vähä harmaata, kesän vihreetä, vähä punasta ja valkosta. Se on sit tässä:


Aikas simppeli, vai mitä ;)

Terkuin mie!

4 kommenttia:

  1. No nyt munkin rupesi tekemään mieli alkaa valmistella joulun tuntua. Höh. Näin tänään muuten ostoskeskuksessa ekan kuusen, ja melkein olin kade. No en ehkä kuusta kuitenkaan vielä hommaa. ;-)

    Komea on koriste!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Thank you!
      Ei muuta ku alat viritteleen, jos mäki kerta oon alkanu, minä joka en oo jouluihminen ollenkaan...
      - Tytär kans laitto tualta opiskelukaupungista kuvaa, kun sinne oli viritetty torille jo kuusi. Tästä se kait sit alkaa ;)

      Poista