tiistai 22. tammikuuta 2013

Kylkiäisiä

Taas on se aika kun lehtimyyjät pommittaa puhelimella mennen ja tullen. Kaikki kunnia heille, jotka ovat "moiseen leikkiin" ryhtyneet. Mikään helppo taival se ei ole!!!
Olen minäkin kaikkea mahdollista myynyt huulipunasta omakotitaloon/-taloihin, mutta en vielä ole lehtialalle alkanu ;)
- voiko sitä sanoa "onneksi"?!?

Mutta kuitenkin...
Lehtimyyjien joukkoon mahtuu myös ns. myyntitykkejä. Muistan parhaimman myyjän. Kaveri oli jostain Oulun suunnilta, olisin kyllä luullu savolaiseksi, sen verran oli lupsakka :)
- en tunne niin hyvin oululaisia... vielä...
Myyntipuhe johti siihen, että mun oli retkahdettava, rikottava silloinen uudenvuoden lupaus loppumetreillä, lupaus olla tilaamatta yhtään lehteä koko vuonna ja tää sanavalmis myyjämiäs "vei multa jalaat alta" -tyylin saaden tilauksen läpi.
Kait siinä vähä vaikutti se lahjus, minkä sain sit jälkeenpäin... joku helmikoru se tais olla :)

Mutta nyttemmin olen jättäny tollaset lupaukset tekemättä, eli tilaan jos siltä tuntuu.
-Onneks ei tunnu kovin usein!

Tässä on nyt kuiteski kuvia kahdesta retkahduksestani, eli siis lahjuksesta mitä sain "palkaks":




Nää oli kyllä Niin Halvat veittet, ettei ole tosikaan...
Kaks "jotain lehteä" hintaan 5,90 € ja lahjaks jaappanilaiset leikkuutyökalut.
- vaikutti ihan hyviltä ja ja ja teräviltä :)




Tää L'asessorin "heppa-aiheinen" huivi tuli kans jostain tilauksesta, mutten enää muista mistä, kun en ole mielestäni "mitään tilannu".
Nää "heppa-aiheiset" on taas tulossa muotiin... ainaski meidän vaate-edustajat niitä kovasti on tarjonnu ja varsinki näistä kuoseista tehtyjä paitoja/tunikoita
- tyyliin, kaks huivia vastakkain ommellen yhteen kaftaanityylisesti, yläkulmat auki ja siitä pää läpi ja sit helmasta tulee vastaavasti kulmikas...
Olipas toi vaikeesti kerrottu, mutta jos joku innostuu, niin voin tehdä "kuvaelman" aiheesta :D Hih!!!

6 kommenttia:

  1. Mie meinasin jonku lehden nyt tilata kun oli joku superlaaja bambupuikkosetti kylkiäisenä, mutta tilaamatta jäi :)
    Vauva lehteä jatkettiin aikanaan kun sai silikonisen siivilän kylkiäisenä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Bambupuikot on muuten tosi hyvät! siis käsityösellaset...
      - onneks ei oo tullu mun eteeni tollanen tarjous ;)
      Taas olis meikä retkahtanu :D

      Poista
  2. mie olen laittanu puhelinmyyntieston itelleni. maksaaa muistaakseni 5€ 3 vuotta ja ei nimittäin tartte retkahdella :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toi olis kyllä hyvä, ei tarttis olla väsyneenä tyly lehtimyyjille...
      - eikä retkahtelis :)

      Poista
  3. Mä pihtasin aikoinaan yhden lehden tilausta, kun olin aiemmin nähnyt niillä kivan kylkiäisen ja sitten olivat mokomat menneet vaihtamaan sen huonompaan;) Ei tullut kylkiäinen takaisin - enkä minä ole lehteä vieläkään tilannut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on ollu aikoinaan tolleen Tuppereilla.
      - Oli hyvä emännänlahja yhdellä jaksolla ja en saanu otettua kutsuja silloin. Sanoin edustajalle, että kun seuraavan kerran tulee sama, ni mulle heti kutsut...
      - ei ole tullu :)

      Poista