lauantai 11. elokuuta 2012

Flunssaa pukkaa

Sitkeesti olen saanu oltua sairastumatta viimeiset...
- no ainaski vuosi, jollei kauemmin. En ainakaan tunnusta.

Joskus se on kuitenkin annettava sillekkin periks, vaikkei yhtään mieli tekis.

Tää taitaa juontaa tuolta muutaman viikon takaa, kun meillä oli vieraita mökillä. Istuttiin toppatakit niskassa rannalla nuotion ääressä. Mun takissa ei ollu huppua ja tunsin kyllä että tuuli ottaa niskoihin.
 Sen jälkeen niskassa on ajoittain ollu "kipuilua" ja niin se "tauti"  vaan tuli ja iski.

- joo o, mä olen sellanen, että mulle tulee flunssa "niskasta" ;)

Tukkosta on ollu jo pari päivää, kurkku niinku riivinrauta ja yskiä köhin mennen tullen. Eilen kävin hakees kassillisen rohtoja apteekista, kun noi tyrnimarjatkaan ei enää tuntunu auttavan. Niitä kun ollaan popsittu joka päivä ainaski sen 10 kpl... lähes koko kevään.

Mutta ei niin huonoo, ettei hyvääkin...
- meinaan noi kukkaset tuolla vanhalla asunnolla.

Kärhöt alkaa kukkimaan pohjosen seinustalla ja hain nitä maljakkoon itteeni ja vähä muitakin piristään.



Tässä ei ny oikeen värit kohtaa... tummia luumunpunasia ne olis oikeesti
On ne vaan NIIN herkkiä maljakossa... noi kärhöt.



Töistä kun pääsen, lähden mökille ja koitan jättää flunssapöpöt mereen. Täälä onkin nyt ihmeellisen "seesteinen" ja lämmin päivä. 

Hyvää ja rentouttavaa viikonvaihdetta kaikille !!!


2 kommenttia:

  1. kauniita kukkia maljakossa! ei olisi itselle tullukkaa mieleen laittaa tuollaisia, mutta oikein hienoilta näyttävät

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en tiedä onko se tää ikä vai huono kesä ;)
      - mun tekee koko ajan mieli laittaa kukkia pöydille ittee piristään ja kaikki ulkona kukkiva käy :)

      Poista