perjantai 9. maaliskuuta 2012

Kevätraikkautta

Nyt en kyllä tajua yhtään itteeni... Mua on alkanu viehättään oikeen raikkaan väriset vaatteet!!!
- Siis mua, joka kulkee aina mustissa housuissa ja muutenki tummissa paidoissa ja jakuissa sen kanssa...


Kuitenkin, nyt nautin... ainaski katella ja haaveilla kaikesta raikkaasta... niinku esimerkiks tälläsestä ;




Oranssi nyt ei kuulu mun väreihin "analyysin mukaan, vaikka joskus sitäkin väriä himoittin (siis joskus sata vuotta sitten). Mutta... toi mekko.... AIVAN ihana!!!
- alusasu on oikeen karamelli
- pinkki jakku...uuhhh....

Sitten seuraa jatkoa ;




Tästä osastosta tietysti laukku!!!
- no molemmat paidat on ihan jees.
- kengät on söpöt, mutta kroppa vaatii vähintään 4cm korot, tai sanoo sopimuksen irti alta aikayksikön.






Kello oli se mikä ensin osu silmiin.
- paidoista kaikki muut mutta toi keltanen ei kans kuulu mulle.
- vihreä takki on kiva
- housut/kaprit vois olla ihan keskikesällä ok (sateisena päivänä sinisen sontikan kans)
- PINKIT kynnet :) ainaki varpaissa...


Mutta kyllä jotkut kengätki olis ihan tarpeeseen ;)
- Oliko ne vaikka tälläset ;




Nää on kyllä aikas tätimäiset, mutta mä olen TÄTI :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti